شرکت بازرگانی و ترخیص کالای غازیانی

ترخیص کالا,مشاوره امورگمرکی,انجام امور ثبت سفارش

شرکت بازرگانی و ترخیص کالای غازیانی

ترخیص کالا,مشاوره امورگمرکی,انجام امور ثبت سفارش

در باره ما

 ایده تشکیل یک شرکت خدمات گمرکی از همان زمان که رسول غازیانی به عنوان جانشین معاون فنی گمرک شهید رجائی بندرعباس بود  در سر می پروراند.خیلی از دوستان و آشنایان را در شرکت های ترخیص کالا به کار گمارد،ولی آن چیزی که مد نظرش بود آنی نبود که آنها انجام میدادند.چند سالی فرزندش آرش غازیانی نزد دوستان و آشنایان مشغول کسب مهارت شد تا اینکه در سال ٧۹ رسول غازیانی بازنشسته شد و سپس در آزمون ورودی گمرک ایران موفق به اخذ مجوز فعالیت که همان کارت حق العملکاری به شماره ٨٠١٣٨ در تاریخ ٢٧/١١/٨٨ گردید.در چند سالی که آرش غازیانی در شرکتهای دیگر مشغول به کار بود با دوستان خوبی آشنا شد که یکی از آنها آقای شهرام احدی بود که ایشان هم در شرکتهای دیگر مشغول به کار بودند.

در حال حاضر رسول غازیانی به عنوان مدیر عامل شرکت بازرگانی و ترخیص کالای غازیانی،با استفاده از استانداردهای مدیریتی و رعایت اصول ساختار اداری دارای دو شعبه فعال در شهرهای تهران و بندرعباس با دو مدیر شعبه به ترتیب شهرام احدی و آرش غازیانی می باشد که هر کدام از شعب دارای واحد های مالی،داخلی،اجرائی و ….. می باشند که ارتباطات و نظام هماهنگی آن دو شعبه بر اساس آخرین تکنولوژی IT دنیا بوده و کاملاً مکانیزه اداره می شود.سطح بالای دانش فنی همکاران ،برگزاری دوره های تخصصی درون سازمانی و اعزام به کلاسهای متعدد تخصصی باعث متمایز شدن ما از دیگر شرکتها می باشد.


ما یک وکیل تمام عیار برای مشتریان خود به حساب می آئیم که تا آخرین مرحله جهت احقاق حق موکل بر اساس قوانین جاری کشور دفاع خواهیم کرد.در تمامی مراحل خدمات، کلیه کارمندان این مجموعه با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا پاسخگوی مشتریان عزیز می باشند.

تغییر از شاخصه اصلی این شرکت می باشد،شما در تمامی طول همکاری با این مجموعه این تغییر را در قسمتهای  مختلف در نوع اطلاع رسانی،صورت حساب،مشاوره،روشهای ارتباطی،تخفیف ها،معرفی و ارائه راهکارهای بهتر و …. حتی در طی یک سال هم متوجه خواهید شد

هدف نهایی ما ایجاد سیستمی است که بازرگانان و مشتریان کالای مورد نیاز خود را اعلام ،تا پس از طی روند تشریفات خرید نسبت به تحویل کالا در محل اقدام شود.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد